Kızlar selam,
Bebeğim 14 günlük hala sütüm çok az yeterli gelmiyor. Bu yüzden mana da veriyorum ama mamayı biberona alışmasın hiç emmez dedikleri için şırınga ile veriyoruz. O da damaklarını acıtır gibi geliyor sanki emme refleksini de azaltıyor gibi. Tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏🏻