Biz yeni tatilden döndük antalyaya gitmiştk orda krup öksürügü ile başladı dün döndük yogun burun akıntısı ve bogucu öksürük var 20 aylık bu arada bizde bişey yok hiç sımdı mesela terli ve ıslakken otelin icerisinde yemek yedirdm ordada klimalar var ondan dolayıda hastalanmış olabilir covid belirtilerinde ne var bide öyle olsa bizede bulaşmazmıydı