Bebegmmm evet ilk günden böyle acıması normal göğüs ucu kremi sur varsa gümüş kapak kullan eve geçince imkanın varsa üstün açık bile gezebilirsin sık duş al hem süte katkısı oluyor hemde göğsü yumuşatır alışana kadar 40 çıkarken oda geçiyor yavaş yavaş göğüs alışıyor ağlaya ağlaya emzirdigim anlar olurdu ama o günlerde geçti gözün aydın bu arada Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah
Doğru emzirdigim halde acı olmuştu ama memeyi iyi kavratin yoksa daha çok acır tek meme ucunu değil kahve kısmınida verin ağzına herkesin kahve halkası büyüklüğü farklı benimkinin tümünü alamıyor mesela ağzına çünkü Büyük siz onu kendiniz ayarlarsiniz bebeğin üst dudağına memenizi dokundurarak ağzıni kocaman açmasını sağlayıp memeyi güzelce kavratin öyle emzirin