sirineyavrusu her çocuk farklı benim oğlumda 20 aylık “anne,baba,dede,nene,su,top,mama,kuş,gel,yok,dütdüt,acıyor,lili(köpeğimizin adı),kaka(yaptığında söylüyor),cıpcıp(banyo yapmak istediğini söylüyor),cips,armut ve muz( ama benim anlayacağım şekilde başkası anlamaz😂)” bunları söylüyor ama hepsini tek tek söylüyor bazen önüne anne kelimesini koyup söylediği oluyor ama cümle kuramıyor henüz. O yüzden her bebek farklı gelişir bazı bebekler hemen konuşur bazıları geç konuşur yapacak bir şey yok doktorunuz sıkıntı yok dediyse sizde kendinize stres yapmayın ☺️