EsmaTugra Ilık banyo yaptırın banyo sonrası gaz masajı kısa süreliğine de olsa rahatlatır. Yüzüstü yatırın (gözetim altında) rahat edecektir. Bacaklarıyla bisiklet çevirir gibi hareket yaptırın. Havlu ısıtıp sarın karnına ya da oyasız bir tülbentle zıbının altından direk karnını sarıp öyle giydirin (hemşire tavsiyesi). Ayrıca ne yaparsanız yapın bu sancılar en az 3 en fazla 12 ay boyunca devam edecek. Dr umuz eşim de çocuk dr u iki çocuğumda da çektik çözümü yok demişti. Oğlum 57 günlük yapsa ağlıyor yapamasa yine ağlıyor. İnşallah bir an önce geçer.
Elifblr [bilinmeyen] ne yaparsan yap gazlı bir bebekse malesef çaresi yok canım. Biz biogaia ve sab simplex kullanıyoruz ikisi iyi geldi her gün aynı saatte vermeye çalışıyorum gaz masajı yapıyoruz. İnstagramda ayşe ebe var onun bi videosunu izlemiştim bebeği tuvalet pozisyonunda tutuyorsun 5 10 dk için pıtır pıtır gazını kakasını yapıyor ilk başlarda korkmuştum ama araştırdım zararı yokmuş denedim ve gerçekten her seferinde işe yaradı istersen deneyebilirsin
araskuzumm0918 Elifblr bende gördüm fakat daha 40ı çıkmamış bir bebeği öyletutmak aklıma yatmadı açıkcası
RanaNar60 [bilinmeyen] benim bebeğim de aşırı gazlı bir bebek ben de samp simplexle biogai kullanıyorum açıkcası biogaia daha etkili oldu bebeğim de ne yaparsan yap o gaz sancısı gitmiyor biz 3 aylık olduk hala var tabi ilk başlardaki gibi şiddetli değil
Elifblr [bilinmeyen] ama dikkatli tut videoyu iyi izle canım bebeğinin sırtını kendine daya öyle tut tuvalete tutuyormuş gibi. Bi de hemen bırakma en az 10 dk tut zaten ıkınmaya başlayacak bi zaman sonra
Elifblr araskuzumm0918 ben de korktum tutmadım ama pozisyonu gösteren kişi ebe ve doğru tutulursa sorun olmayacağını söylemiş sonra dikkatli bi şekilde tuttum gazını çıkardı herhangi bi sorun da olmadı ama tabi herkesin kendi tercihi ☺️🌸