Merhaba arkadaşlar ya bu otizm muhabbetlerin görünce hep acaba mı diyorum bebeğim 10 aylık alkış alkış deyince bazen alkışlıyor mesela arabaya bindiğimizde sevinçten kanat çırpıyor yani alkış yapar gibi ama eller birbirine değmeden yapıyor ve bana çok düşkün ismine odada tek olduğu zaman bakar çok nadir bakar ve 9.aya kadar çok sessiz bebekti son bir ay sürekli mızmız ve alo dediğim zaman elini kucağına götürüyor