Selam kızlar, bugun tam 3.5 olduk, bebeğim saat 8 de gece uykusuna yatıyor ve ben alarm kurup 2-3 saatte bir uyanmadan beslenmesni sağlıyorum emzirerek, ama bunun uyku kalitesini bozduğunu gözlemledim ama aç kalmaması da gerekiyor. Siz nasıl yapıyorsunuz ?