Oğlum 3,5 yaşında konuşması çok akıcı değil mesela sayıları karıştırarak sayıyor ama günlük istediği şeyleri söyleyebiliyor 3 lü 4 lü cümleleri var ama sohbet niteliğinde değil.Komutlarımı çok güzel anlat hatta kinaye yaptığımda bile anlıyor.Kardeşiyle güzel anlaşıyor insanlarla iletişim kurmaya çalışıyor teyzesi vs herkese gerektiği gibi çağırıyor.Gayet sosyal ama bana karşı aşırı düşkün bir dakika yanımdan ayrılmaz (kreşten sonra oldu) kardeşini başKalarından kıskanır kardeşim nerede diye sorar.Tüm gün soru sorar anne bu ne anne o ne vs derdini anlatır acıdı acıktım vs gibi.tv tablet telefon yok kitap okumayı pek sevmiyoruz maalesef ama çok sosyal bir hayatımız var evde pek durmayız.Kreşe gönderdim geri aldım çok hastalandı maalesef.Bu Arada bazı harfleri söyleyemiyor ondan bazı kelimeleri anlaşılmıyor.Benim durumumda olan varmı?