Testi yaptırdığınız gün sonucu söylüyorlar bu testi devlet hastanesilerinde çocuk gelişim uzmanları yapıyor psikiyatri ye mail atıyorlar sonucunu sonra psikiyatride o şekilde görüşüyor sizlerle bizde gittik test vs yapıldı bizde gecikmiş konuşma vardı, test güzel geçti gelişimsel bir sorun çıkmadı çok şükür