leyi ne olursa olsun kontrol hakkınız var benim 10 gün içinde 3 kere gittiğim oldu kanamadan dolayı hakkınızı arayın randevu yoksa benim param ve kontrolüm yanıcak randevu olduğu gün ücretsiz kabul edeceksiniz o zaman falan diye baskı uygula. Muayeneye para verseniz hemen araya sıkıştırırız derler ezdirmeyin kendinizi şu zatenda zaten 750 lira az para değil