Kızlar tükenmiş durumdayım bebeğim her ama her konuda aşırı zorluyor , banyoya giriyoruz çıkarken öyle ağlıyor ki geri sokmak zorunda kalıyorum ısrarla diş fırçalarını almak istiyor ağlamasın diye veriyorum bu sefer ağzına götürüyor elinden alıyorum çığlıklarla ağlıyor , balkona çıkmak istiyor kapatıyorum kapıyı ağlıyor izin veriyorum muslukları açıp yerlere yatıyor bu sefer de yemek gezmek her konuda artık onunla çatışıyoruz arabasında değil kucakta gezmek istiyor mutlu olsun istiyorum ama böyle ger istediğini yaparak nereye kadar sert davranmak da istemiyorum ama modum düşüyor ve kızıyorum bi noktadan sonra çaresizlikten sizler böyle bir dönem yaşadınız mı 1 Yaşında Bu arada nasıl davranmalıyım akıl verin bana