Olmazbebek Kızlar doğum Yapalı 4 ay oldu sezeryan oldum göbeğim kaldı korse kullanmadım acaba şimdi kullansam etkisi olur mu adet de olmadım daha
Efe-annesi Olmazbebek adet olmadığın sürece gitmez aksine artar bile kuzum 1.5 yıl adet olmadım ve sezeyan göbeğim vardı. Şuan ikinciye hamileyim
Nisan93 Olmazbebek Benim de 4,5 ay oldu kilo yok ama göbeğim kaldı. 1 seneden önce vücut kendini toparlamaz diyorlar. Yeni korse aldım, onu kullanacağım. Ama yine de gitmezse benim için çok problem değil, yavrumdan hatıra🥰