Yusufum0633 benim de kimsem yok inan. Annemler memlekette büyük ablam yaz boyu orda küçük ablam çalışıyo kayınvalidemlerden uzak oturuyoruz. Yeri geldi yemeğim olmadı yeri geldi çamaşırlar 1 hafta katlanmayı bekledi, yeri geldi evi pislik götürdü. Ama bunların hiç biri kızımdan daha değerli olmadı. He hiç mi tv açmıyorum günde 10 dk bazen 20 dk açıyorum ama kızım 21 aylık. Bi kahve molası vermeye, bi nefes almaya benim de ihtiyacım oluyo. Bundan öncesinde yine açıyodum ama bebek şarkılarını açıp ekranı karartıyodum. Sadece müzik duyuyodu yani. 5 aylıkmış bebeğin cırt cırtlı kitaplar var, yine o aylara göre kartlar var, çıngıraklar var sesli emekleme oyuncakları var. Yatır yere ya da oyun halısına oynasın😊