Olmazbebek Kızlar gece olduğu zaman bebeğimi uyutuyorum beşiğine koyuyorum 10 dk sonra ağlıyor yanıma alıyorum emziriyorum uyuyor koyuyorum yüne aynı yanımda uyumak istiyor yanım da uyurken de ağlıyor memeye ağzını değdirince geri dalıyor hemen kaç gündür nasıl uyuyorum hiç bilmiyorum yatarak emziriyorum napacağım Beceği böyle olan varmı 🥺
Samyeli008 Olmazbebek Benim kızım da öyle canım. Biz hatayı en başta memede uyutarak yaptık sanırım memede uyuyanlar genelde bu şekilde. Uykusuzluğa dayanamıyorum ve sabaha karşı yanıma alıyorum meme açık yatıyorum o da sürekli emiyor ve uyuyor yoksa sürekli uyanıyor. Buna nasıl bir son verilir bilmiyorum şu an 7 aylık 1 yaşında işe başlayacağım kara kara düşünüyorum
Uzaybaby Olmazbebek 10 aylık bebeğim hala böyle. Sabah 6 ya kadar hiç uyumuyorum 6 da da tam uyanıyo hiç uyuyamıyorum sanırım memede uyutmanın sonuçları bunlar ahh keşke alıştırmasaydık 🥲
dlk1410 Olmazbebek 16 aylık bebegim hala aynı, şuan uyutmak için yanıma yatırıp emziriyorum. Gece 20 defa rahat uyanır 16 aydır bir kere soluksuz uyudugumu hatirlamiyorum
Samyeli008 Olmazbebek Aynen öyle. Ben vermiştim başta ama meme reddi oldu sonra da gözüm korktu veremedim tekrar
minikordek Olmazbebek maalesef emzik de her zaman çare olmuyor bebeğim emzik tutuyor ama sadece canı istediğinde gören aa ne güzel emzik tutuyor verirsin emer susar ağlamaz oyalanır falan diyor ama asla öyle olmadıı canı isterse keyfi iyiyse emiyor hatta ağlarken emzik verince sinir olup daha çok ağlıyor😂 geceleri biz de aynıyız son günlerde artık yarım saatte uyanmalar başladı oynatmaya az kaldı valla ne gece uyuyo ne gündüz her uyandığında meme vermemeye karar verdim ama iki günde canıma okudu🤦
Mervesarem Kizlar bizde aynı 10 aylik kızım surekli beni yanında istiyor gece hep uyanıyor emmek için yanimda daliyo uykuya yatağına koyunca çığlık atıyor uyanıyor o ağlayınca tekrar yanıma Alıyorum yine deniyorum kabul edene kadar böyle sürüyor bide bizim kiz bezi dolunca gece rahatsız oluyo oda uyutmuyor ben arada değişiyorum sabaha kadar yattığı bez olmuyo bi deneyin isterseniz
YgmrEla Olmazbebek emzik hayat kurtarır. 😁 Tutmayacak önce, yılmadan dene. Ilk bebeğim 6 aylıkken tuttu düşün, inan ki o gece, sabah 6 ya kadar ilk kez uyumuşuz. İnanamadım şok oldum, baktım hala uyuyor, hemen kalktım doyurdum
Morningstar Olmazbebek hep mi böyleydi 4. Atagi yaşıyor su an o yüzden bu halleri uyku gerilemesi oluyor
aysun35elmas35 Olmazbebek aynı durumdaydım bütün gece memedeydi iki büklüm uyuduğum için dinlenik uyanamıyodum. 15 aylıkken hamile olduğumu öğrenince memeden kestim. Keşke 1 yaşındayken bıraktırsaydım dedim çünkü 1 yaş sonrası başladı aşırı düşkünlük. Gece deliksiz uyuyo. Son 1 aydır aşırı sıcaklardan gece su içmek için kalkıyo uyurken içip hemen geri dalıyo
Kaptan03 Benimkide öyle cnmn memesiz maalesef uykuyandalmakta zorlanıyor..şuan onbiraylk ikinaydir yanımda yatırıyorumm uyanıyor meme sonra hop uykuya…