Öncelikle herkese merhaba direk konuya gireceğim. Adetimden 5 gün geçti bugün kan testine gittim ve beta hcg 2 çıktı . Aslında negatif biliyorum ama ilk bebeğimde de 2 çıkmıştı ertesi gün yine gel dediler gitti 4.56 falan çıktı 2 gün sonra yine gel dediler ve bi anda fırlamıştı neyse . Bugün yine kan verdim ve yine 2 hamile olbilir miyim daha yeni 5 aylık kızım var