Dertlianaaa173533 Bebeğim 16 aylık. İkinci de 40 günlük ikinci plansız oldu. Daha 6 aylık ti hamile kaldım hamilelik çok kötü geçti kimsem yoktu çok sinirli oldum oglum da birsey yemez hep ağlardı bende hep gozlerinin icine bakip bağırdım şuan o kadar korkuyor ki benden bağırsam ona korkudan kaciyo sonra geliyor yanıma ağlayarak. Bugünde aynısı oldu çok kötü oldum 2 çocukla kimsem yok tekim kolik bir bebek hep uyanık yardım eden yok bende sinirimi büyüğünden çıkartıyorum Zaten dogum da yaptım çocuk tamamen değişti sessiz içine kapanık hep ağlayan hırçın biri oldu .psikolojisi bozuldu resmen .bugün dışarıdan bir bağırdı eve ses geldi o kadar korktu ki . Artık herkesten korkar oldu . Nolur beni kötü anne yapmayın ben böyle değildim ikinci hamilelikte hersey koptu Lütfen akıl verin bana bebeğim nasıl düzelir bagirmasam düzelir mi bu huyu çıksın gitsin ikinci doğumdan sonra çok kötü oldu 40 gündür doğum yaptım 40 günde 3 kilo vermiş bebeğim kemik olmuş resmen hicbirsey yemiyor. İyi bir Anne nasıl olurum Nolur bu korku geçer diyin düzelsin düzelmesi için napabilitim yardım edin
Busra2089 Dertlianaaa173533 Bir an önce tedavi olmalısınız. Hatta 16 aylık bebeğinizi de çocuk psikiyatrisine götürmelisiniz.
Show_must_go_on Dertlianaaa173533 Bundan sonrası için daha sakin ılımlı ve sevgi dolu yaklaşın lütfen evet zor şeyler yaşamış olabilirsiniz ama unutmayın bunları suçlusu bebeğiniz değil asla bir şey olduğunda derin nefes alın içinizden 5’e kadar sayın ve gülümseyerek onunla iletişime geçin unutmayın o sizin bebeğiniz ve bu hayatta kaç yaşına gelirse gelsin sizin sevginiz, şevkatiniz ve merhametinize ihtiyacı var kendinize sürekli bunu hayırlatın ve lütfen ne olursa olsun gülümseyin kötü şeyler hep olacak zor zamanlar hep olacak ama onlar bununla tanışmak için çok küçük
Tugceonrdml_ Dertlianaaa173533 öncellikle mükemmel bir annesin benimde kızım 17 aylık bende 25 haftalık gebeyim elbette çocuğuma sesimin yükseldiği anlar oluyor bunu isteyerek yapmıyorum sende isteyerek yapmadın bunu ilk olarak düşün . Sen ikisinide kim bilir nasıl dünyaya getirdin hiç kötü anne olurmusun asla öyle düşünme yetersiz hisetme kendini lütfen ben şuan kızımın kardeşi olucagi durumuna hazırlamak için pedegog desteği alıyorum benim kızım hep hircindi gebeliğim ile bağlantısı yoktu ama ben hep onun daha iyi olması için çabalıyorum genetik dedi doktorumuz hırçınlığı in sebebine mesela bebegin ile beraber ilgilenin şuan seni anlıyor zaten annecim o savunmasız sen ondan büyüksün vs gibi konuşmalar yapın işte gel hadi bezini değiştirelim bana yardım et yapamasa bile alkislayin taktir gorsun işte bağırmak yerine o da bebek bunu göz önüne alıp sana kızmak istemiyorum gibi sözler soyelyin veya bağırmak istediğiniz an ondan uzakalsin inanın o kadar faydasını göreceksiniz ki eğer bunlar yeterli olmuyor ise mutlaka psikolojik destek alın bebeğinize sarılın opun koklayın işte bağırmak yerine ona sevginizi hissettirin söyleyin hem siz hemde bebeğiniz daha iyi hissetceksiniz . Bak 6 kişiye hizmet ediyorum ki çocuğuma bakan da yok ve kucak bağımlısı ama asla ona zarar verecek birşey yapmam elbette sinirlerimiz bozuluyor vs oluyor yani herşeyin yükü üzerimizde ama.onslrin günahı yok ki annesi öyle düşün hep olur mu kendini de suçlama rabbim.nasip etmiş ne güzel ikinci kez anne olmuşuz kötü yorumlsra asla kulak asma
Ipekcankar Dertlianaaa173533 kendinizi daha fazla suclamayin. Her anne zaman zaman sabirsiz olup cocuguna ses yukseltebilir, hayir diyen yalan soyluyordur. Yarin guzel bir sabaha uyanin tum gunun onunls ilgilenin cok sevin sarmalayin. Hem size hem ona cok iyi gelecek❤️
Dertlianaaa173533 Şuan bebeğim uyuyor o kadar içim buruk üzgün ki oturup ağlamak istiyorum. Benim yüzümden artık her bağıran sesten korkuyor
Psikok Daha küçükken bir yardım alın yazık günah Hayatınızın sıkıntısını 16 aylık bebek çekmek zorunda değil
Hayriye1704 Ona hep sevgi ve şefkatle yaklaşın unutmayın ki oda sizin bebeğiniz ve sizden sadece sevgi bekliyor dışarıdan ses geldiğinde ona detaylı anlatın annecim sinirlenmiş biri ama ben senin yanındayım hiç korkma vs tarzı konuşmalar yapın ve ikinci çocuk onun yüzünden olmadı asla unutmadan davranın hem arkadaş olurlar birlikte büyürler evet bu süreç sizi çok yıpratır ama bir sene sonra dönüp baktığınızda iyiki diyeceksiniz
Dertlianaaa173533 Busra2089 olduğum yer küçük psikolojiye yerine gitmem imkansız oldugum yerde yok kimse de götürmez
Ipekcankar Busra2089 bu yazdiginiz dogru olabilir ama iyi seyler duymak isteyen biri icin faydasiz hatta zararli. Allah askina destek bekleyene sadece destek olacaklar yazsin ya.
Rosequeen1 Bi daha bağırmayın. Bol bol sarılın öpün sevgi sözcükleri söyleyin. Hicbir seyin sorumlusu o yavru değil. Zaten küçücükken ikinciye hamile kalmışsınız resmen çocuğun hakkına girmişsiniz. Lütfen iyi davranın ve başkalarından yardım istemekten cekinmeyin. Eşiniz dostunuz aileniz kim olursa yardım isteyin gelsinler hicbir şey o yavrunun psikolojisinden daha kıymetli degil
Dertlianaaa173533 Show_must_go_on öyle yapsam unutur mu o bagirmami unutmaz geçmez o korku diye çok korkuyorum
Dertlianaaa173533 Tugceonrdml_ teşekkür ederim bu korkusu geçer inşallah artık bagirmam umarım . Böyle korku dolu kalsa ben ömür boyu vicdan azabı çekerim
Show_must_go_on Dertlianaaa173533 Daha çok küçük zamanla oturacaktır ve herşey yoluna girecektir şuan önemli olan bundan sonrası için onda bir tramva bırakmamak
Divayorgun Dertlianaaa173533 unutur tabiki ama bapırıdğınız için pısırık korkak özgüvensiz bi birey olur. Kişiliği özgüveni sizin elinizde
ikizoglan_anasi Dertlianaaa173533 oyun oynayın. Gücün onda olduğu oyunşar. Bebekler oyunla iyileşir. Göz teması kurun cee oynayın . Cisimleri birbirne vurarak ses yapsın. Ve her ağladığında sarılıp öpün.
RuzgarMommys Bu yüzden. İlk çocuk olmaktan nefret ettim hep :((( Bundan sonra ona tamamen sevgi şefkat sarılma öpme sıcaklık göster nolur yemek yemesinden daha önemli bunlar Sevgini hissettikçe geçecek düzelecek hepsi ❤️
Dertlianaaa173533 RuzgarMommys gerçekten düzelecek değil mi Korkum böyle kalmasın. Düzelmesi için artık asla öyle yapmam inşallah düzelir yavrum
Busra2089 Ipekcankar Bir çocuk gelişimci olarak gerçeği olduğu gibi söyledim. O çocukta bıraktığı ( bırakacağı ) yaraları bilmiyorsunuz. Erken müdahale ile o yaraları bir nebze azaltmak mümkün. Burada güzel sözler sadece vicdan rahatlatır. Ama bir uzmandan destek almak çocuğun ilerideki hayatını kurtarır.
Ipekcankar Dertlianaaa173533 tabi ki duzelir bosuna uzulmeyin bir daha tekrarlamazsiniz olur biter 🙏🏻
Dertlianaaa173533 Ipekcankar çok teşekkür ederim. Yarın öyle yaparım inşallah geçer bu korku ondan kalmaz geçer dimi