İyi geceler kizlar bebeğim 1 yaşına geldi şükür sütten kesmeye başladım cumartesi geceden beri emzirmiyorum zaten sütüm de olmuyor du en başından beri mama içiyor sütüm olmasada yine de emziriyordum fakat şuan hiç olmadığı kadar süt birikti galiba göğüslerim çok fazla ağrıyor dayanamicem nerdeyse ağrıdan yatamıyorum lütfen bı fikriniz var mı ağrıyı azaltmak için