Doğduğundan beri 15 ay oldu oğlumla beraber yatıyoruz emzirdiğim için de aramızdaki bağ hiç kopmadı ve bana çok düşkün oğluma oda yaptım ve resmen ben onun odasına taşındım 6 aylık olana kadar eşimle sadece sabahları beraber oluyorduk ara sıra ve kaynanam birsürü laf ediyordu ama zaten 9 ay oldu babamız yok bu haftasonu gurbetten gelecek ve oğlum ona karşı nasıl davranacak merak ediyorum bide artık odasından ayrılmak istiyorum ama nasıl yapıcam bilmiyorum 😔