Kızlar 4 gündür bezi bırakmaya çalışıyoruz çiş konusunda hiç bir sikinti yok çok şükür geldimi söylüyor tuvalete kendi gidiyor hatta ama kaka yok söylemiyor olduğu yere yapıyor yaptıktan sonra söylüyor birde korkuyor kaka işini nasıl halledebiliriz var mı önerileriniz