lceLady bizde öyle, ben doğduğundan beri su veriyorum ve şuanda daha fazla zaten ek gıdaya da çoktan geçtik meyve suları vs çiş olayı bende kontrol edemezdim o yüzden başlamadım ama böyle bezle zorluk yaşamıyorum ya çünkü sürekli bez değişimi yaparım, öyle bez dolsun iyice diye beklemem, yazık bebeğe pişik en çok ondan oluyor empati yapmak lazım ben aynı bezle 10 kere çiş yapcam beklemek istemezdim o yüzden bazen 1 defa bile yapsa alırım çocuğumun sağlığı rahatlığı her şeyden önemli o yüzden pişik vs hiç yaşamadım ti yönteminede sizinde dediğiniz gibi o yüzden başlamadım