iby ben ikinci sezeryanı oldum göbek falan kalmadı kilomunda altına düştüm yani korse kullanmıştım oglum suan 1 yaşında 3 aylık oldugunda bişey kalmamıstı he tabi 4. Ayına girdiginde regl olmuştum onunda çok etkisi oldu emzirmeye hala devam ediyorum. Acaba korse takdınızmı yani bünyesel de oluyor bu durum regl de olmamışsınız takılmayın ama doktora görünün regl olayını.