Finanzamttan yapilan Jahresausgleich ile birlikte Familienbonusa basvurabiliyorsunuz fakat bunun icin netto maas en az 1500€ olmasi gerekiyor..
Onun disinda geliriniz yetersiz ise eger
Wiener wohnen üzerinden Kira yardimina (Wohnbeihilfe)
österreichische gesundheistkasse üzerinden ilac parasi yardimina (Rezeptgebührenbefreiung)
Gis üzerinden TV ya ödenen paraya
basvuru yapabilirsiniz
Am bunlar icin ya 5 senelik vizeniz olmasi gerekiyor yada avusturya vatandasi olmaniz gerekiyor