Sevde01 Kızlar eşimle ben kovit oldum 2. Günüm bugün 9 aylık oğlum var meme emziriyroum Dr antibiyotik yazdı zararı varmı ?
MilkLover Sevde01 bende bebişim 4 aylıkken kovid olmuştum. Augumentin kullanmıştım. emzirenler bu antibiyotiği kullanıyormuş. Hafifmiş. Emzirmeye devam etmiştim. Bebeşe hiçbişi olmadı sadece ateşi38 olmuştu. Emzirmeye devm onun ilacı sütü 😍
Hep_mi_uykusuz Sevde01 Cok kotu degilseniz bence kullanmayin.Bitki cayiyla normal grip gibi gecitmeye calisin
Samyeli008 Sevde01 Ben de kullandım canım baya kötü olmuştum kullanmasam daha beter olurdum emzirdiğimi söylemiştim sıkıntı olmaz demişlerdi