Ddddddd01 Kızlar çok şükür mezun oldum acikogretim 2 yıllık ilahiyattan 2 cocukla çok zorladı beni ama başardım sonunda var mi benim gibi yaz döneminde yeni taze mezun olan annelerimiz. Olduysanız hangi bölümden oldunuz mezun?
expelliarmus Mcnkarsel ben de okuyorum canım 2. Sınıfım. Formasyon var mı senin ? Napmayı düşünüyorsunuz ☺️
Mcnkarsel expelliarmus ben normalde liseden cocuk gelişimi mezunuydum o yüzden okumak ve bölümü tamamlamak istedim. Yoksa eşimle birlikte farklı sektörde beraber iş kurduk canım ☺️ o yüzden formasyon almadım.