Merve5555 Merhaba arkadaşlar bir tane oğlum var Allah nasip ederse ikinciyi de düşünüyoruz … İnsan iki dünya meyvesinden tatmak istiyor … Bir kızım olsun istiyorum… Hiç çin takvimi tutan deneyeniniz var mı yoksa deli savaşı mi fikirleriniz merak ettim😊
kutlaym Merve5555 ben baktım oğlan dedi oğluşum var bir de bir arkadaşım anne babanın doğum tarihinden çıkarıyordu o da erkek demişti 🤭
Zlm Merve5555 çin tavmini bilmiyorum ama x ve y spermlerinin kendine has özellikleri var onları araştırıp biraz daha dikkat edebilirsiniz mesela y hızlıdır ama vücut içinde çabuk olur x yavaş hareket eder ama uzun yaşar adetinize daha varken hamile kalırsanız kız olma olasılığı artar adete ne kadar yaklaşırsa erkek ihtimali artar tabi %100 değil
aloeverrra Merve5555 yumurtlama döneminden önce ilişkiye girilirse kız olur diye duydum denemekte fayda var
Kbr041 Merve5555 bende hamile olduğumda bakmıştım Çin takvimine erkek gösteriyordu erkek oldu. Arkadaşımda hamileydi o sıra onada baktık onda kız gösteriyordu ama oğlu oldu. Pek inanmıyorum ben ona açıkçası bazen tutmuyor. Rabbim hayırlı sağlıklı sıhhatli bebek dünyaya getirmeyi nasip etsin cinseyetinden ziyade. Ama gönülde istiyor tabi ikisinide tatmak dua etmek hayırlısını istemekten başka birsey yok gerçekten içten çok isteyerek dua edin. Rabbim gönlünüze göre verir.