Lahe12 Hiç üzülmeyin, merak etmeyin. Bebekler sizin depolarınızdan ne gerekiyorsa alıyor. Sütünüz her halükarda çok kaliteli. Olan size oluyor tabii. Takviye osteocare kullanmalısınız. 13 aydır diyetteyim. Yavaş yavaş açılışa geçiyoruz Allah’ın izniyle