Annecik34 Kızlar çocuğu emziriyorum çok hızlı sütüm doluyor memede bu sefer ağrı oluyor , böyle neden oluyor ? Yaşayan var mı aynı durumu ? Ne yapıcam
Dolores Annecik34 kaç aylık bebeniz? Zamanla memeler terbiye oluyor ve bebeğinize göre süt üretiyor çünkü
Asyaveannesi04 Annecik34 sağım yapın hem mastit olmazsınız hemde dışarı çıkmanız gerektiğinde yada bir durum olduğunda sağdığınız sütlerden verirsiniz ben hep öyle yaptım
Birdunyabircennetannesi Annecik34 Sağ canım sütünü maşallah söyleme öyle her yerde zamanla azalıyor süte çok ihtiyacın oluyor süt saklama poşeti al sağ sütünü koy buzluğa 3 ay saklayabilirsin böyle. Benimde öyleydi gece asla uyuyamazdım saat başı uyanıp ya emzirirdim ya sagardım uzun süre yani 2 3 saat gogusumu bosaltmasam akardi üstüm sırılsıklam olurdu tabi uzun sürmedi bu durum zamanla azalmaya başladı sonra da emmeyi bıraktı maalesef 🥺
Annecik34 Dolores SeninAnnenBirMelektiYavrm 1 ay 4 günlük :( böyle olmuyordu öncesinde ağrı oluyor çocuğu emziriyorum boşalsın diye yine doluyor sürekli çocuğuda emzirincede fazlalığı kusuyor zaten
Alparslan06 Annecik34 benimde öyleydi, şuan 3ay 19 gunluguz ve düzeldi sabredin geçecektir gogusleriniz sizinde terbiye olucaktir zamanla 🥰
Anneyim- İlk zamanlar öyle oluyor kızım 8 aylık artık öyle olmuyor emdikçe geliyor. Geçici bir durum merak etmeyin
Annecik34 Birdunyabircennetannesi güncel hayatımda kimseye demiyorum da burda derdimi anlatmak için yazdım :) teşekkür ederim öyle yapıcam bende
Themhrmom Annecik34 sicak dusta yukaridan asagi masaj yapin. Kesinlikle dar giyinmeyin emzirirken makas seklinde tutmayin aksi ahle mastit olursunuz. İmkaniniz varsa sagim yapin buzluga kaldirin ileride bebeginiz daha cok emecek o zaman duzene girecektir.
Annecik34 Themhrmom evet duşta masaj yapıyorum doğum öncesi de doktorum masaj yapmamı söylemişti süt kanallarım açılsın diye
Birdunyabircennetannesi Annecik34 Rica ederim evet kimseye söylemeyin gerçekten nazara gelir maşallah ❣️
Oznurkk Annecik34 benim de öyleydi hatta gece o kadar acı ağrı olurdu ki göğüslerimi sıkıp koparmak isterdim.ama 3 ay sonra yavaş yavaş azaldı şuan normal