1Dost Kızım icin üst baş bakayım dedim kreşe başlıcak diye her zaman LCW’den alırdım. Basit bi tişört en aşagı 100 incecik hırka 140 🙄 bu ne hal artık giyinmek bile lüks olmuş. çocuklar her sene büyüyor mecbur almak zorundayız napıcaz böyle
Dolores 1Dost katılıyorum. Önceden lcw ye uygun gözüyle bakardım. Abartmıyorum dün uygulamadan baktım lcw çocuk sweat takımı 270 tl. Ne oluyor bu markalara anlamıyorum.. evet enflasyon evet maliyetler arttı ama ne olacak böyle bu işler. 50 tl lik takım 300 tl olmuş. Her şey en az 5-6 katına çıkmış. Maaşımızı da 6 kat artırsalardı keşke!…
Aysee_38 1Dost benim oğlan 6 aylık ben civil e bebek lcw dönüp duruyorum ama coğunlukla lcw alıyorum kumaşı kalitesi çok iyi yumuşacık. E bebegin de degişiyor malına göre
1Dost Dolores bu kadar maliyetli olucagını sanmıyorum tamam herseye zam geldi ama özellikle çocuk giysisi icin ne kadar kumaş gidebilir ki mecbur alıyoruz diye basıyorlar zamı
Hep_mi_uykusuz 1Dost Valla pazarlar da bile fiyatlar uçmusken magazaya gitmeye kalbim ve param yetmiyor.Hakileyken kizimin 1 yasa kadar uzun kisa alisverisini yapmistim civilden bi tsort 5 6 tl zibinlari 7 tlye almistim.Bu sene pazardan aldim hep Kislik alisverisi olucak kizimin pazardan alicam herseyini
Canparcam_ 1Dost LCW , E bebek ve DeFacto’dan alışveriş yapıyorum ben. Benimde kızım için kışlık almam lazım fiyatlar ortalama heryerde aynı mecbur alicaz yani 🤷
Beraninannesii 1Dost Bugün e bebek mağazadan kışlık birşeyler bakayım dedim bebeğim için 260 liradan aşağıya ne tulum var ne takım var nasıl giydiricez biz bu bebeleri bilmiyorum
Blogg532190 1Dost malesef öyle yani artik hersey lüks oldu. Ben lcw markasını hep severek alırım çok kaliteli gerçekten. Ama gelin görün ki hersey son bir kaç ay içinde 6 katına çıkmış ya🙄 bu nedir bu milet ne yapacak almasan olmuyor alsan da yetmiyor Allah sonumuzu hayır etsin buna da şükür inşallah daha kötü şeyler gelmesinde🙄
SeninAnnenBirMelektiYavrm 1Dost aa kız bende bakayım okullar açılacak iyi hatırlattın. Lcw dan alırım hep
eylul19 1Dost ındırım nerdeyse ordan genelde lc ,h&m alıyorum arada zara,mango .ama fıyatlar bu sene cok uctu.kndımıze ztn alamıyoruz.cocuklarada mecbur oyle yada boyle alıcaz
g-k-s0212 1Dost fiyatlar uçtu ama piyasa böyle oldu, bizler alışamıyoruz. Lcw yine de bir tık altında gibi eş markaların. Cigit, Lcw, e bebek, koton .. bunlardan alıyorum. İndirimleri takip ediyorum.
Balkupum2505 1Dost lcw azıtti malesef gerci her yer öyle ama civil bir tık daha iyi sanki ve bazı günler güzel indirimler oluyo mesela pazar günü ugradim civile 20 tl ye cok güzel tsörtler 50 tlye cok güzel sort tsort takimlari vardi indirimde seneye yazi dusunerek bi kac parca aldim kimbilir seneye yaza ne kadar olur.. indirim kovalicaz artik yapcak bisey yok bacim mecbur aliniyo
irva 1Dost Lcw,defacto,koton,e bebek bazen de civil’den alıyorum.Arada bir de h&m.Fiyatlar çok uçuk artık valla.
Citlenbigim22 1Dost kızıma genelde panço zara hm koton yada e bebekten alıyorum dolabı ağırlıkla bunlardan tabi beğendiğim olursa LC Waikiki pazar yada internetten de alıyorum
Berkininannesiiii 1Dost hep lcw den alıyorum eşimin teyzesi yurtdışında hep onlar alıyor cogu şeyi mont ayakkabı çoktandır hic bilmiyorum fiyatları
hogwarts 1Dost e bebekten alıyorum arada mangodan da alıyorum İndirim dönemlerinde Zara, h&m LCW’dan almıyorum pazar malı gibi geliyor bana, itici