Masall_moms01 Beraninannesii Bende merak ediyorum bebeğim 4 buçuk aylık ama henüz ben hala ilk aldığım biberonla devam ediyorum hiçbir bilgimde yok açıkcası aventin biberonu değiştirmek mi gerekiyor 6. Ayda diye biliyordum
Beraninannesii Masall_moms01 Bende tomme tippe kullanıyorum bugün biraz inceledim 3+ uç var şuan 0+ kullanıyoruz 2 ay 11 günlük sanki içerken artık zorlanıyor gibi