Bebegmveben3 benden ev ahalisine hızla bulaştı, iki ufak çocuğumla da ilgilendim, ateşim çok çıkıyordu parol alıyordum düşüyordu, ayakta atlattım denebilir. İlk günkü eklem ağrısı çok rahatsız etti, bir de tat-koku kaybı. Onun dışında çok sıkıntı olmadı yani. Belki korona ilk çıktığı dönem olsa daha kötü olabilirdi. Buna da şükür