Bebeğim 9 aylık ve 2 gündür mama içmek istemiyor gece sadece 1 veya 2 kere içerdi ama artık mızırdanıyor mama yapıyorum içmiyor diliyle itiyor ve daha cok aglamaya başlıyor emzik veriyorum geri uyuyor. Gündüz ise en fazla 3 kere mama içerdi asla ama asla icmiyor igreniyormus gibi haraket yapıyor biberonu görünce ek gıda da zar zor bir şekilde yediriyorum. 6 diş birden cikartiyor ondan olabilir mi diye düşünmüyor degilim