Rika doktorlar ne takvıye veriyorsanız 3 ay verin 3 Ay ara verin 3 ay sonra tekrar başlayın der. Şayet dışardan takviyeye alışınca bebek sistemi kendisi sentezlemeyi bırakıyormuş ben çok ufak aylardan beri kullanıyorum sanırım 3-4 aylardan beri şuan 17. Aylık sayılır ben kesmedim devam edıyorum