Astral biz de aynı şikayetle doktora gittik dün. Bizim ilk de değil. Bebeğim hep hırıltılı ama ateş vs olmuyor. Doktorumuz ailelerimizde alerjisi olan birileri var mı diye sordu. Eşim, Kayınvalidem, annem, abim hepsinde alerji var. Alerjinin genelde genetik olduğunu ve oğlumun Alerjik olabileceğini söyledi. Zaditen damla başladık. Daha önce de kullanmıştık azaltmıştı bayağı. Damlayı bırakmada sürekli kullanmamızı önerdi.