Merhaba arkadaşlar🌹Bebegim 10 aylık fakat huyu suyu değişti biberon veiriyorum kafayı çeviriryor sürekli agşıyor tek başıma olmak istemiyor yere oturmak istemiyor 3 gündür böyle ne iş ne yemek yapmamama müsade ediyor bu durumu yaşan varmı sürekli ya kucakta olucak yada yanında olucaksın geçici bi durumum mu 🙏