Serap0733 kargo poşetinin üstünde isim soyisim yazıyordu. Bölge müdürlüğüne kadar arayıp durumu anlattı onlarda gönderen kişiyi aramışlar. Bize gönderen kişiyede faceden falan yazdı eşim yalan attı kargo şubesinden kamera kayıtlarını aldık savcılığa vereceğiz diye. Çünkü kargonun üstüne saati vs yazıyor o şekilde mecburen iade etti ücreti