Merhabalar bugun 4 ay kontrolüne gittik doktorumuz mevsim meyvelerinden meyve suyu , sebzelerden çorba biraz sonrada yoğurda geçecebileceğimizi söyledi 3 gün kuralı ile, bana biraz erkenmiş gibi geldi ekim başına kadar günde iki kaşık ile devam et o zaman tekrar görüşelim dedi. Meyve suyunu nasıl yapabilirim yada erken başlamanın dezavantajları var mıdır?