Edaanurum benim ebem şey demişti. Eğer sen küçükken emziği tuttuysan bebeğinde emzik tutar demişti. Ben 1 haftalıkken verdim hiç sorun yaşamadım hemen tuttu. Philips avent kullanıyorum emzik olarakta. Gaz sancılarına da kesin bi çözüm yok maslesef bende çok çektim hala çekiyorum ama çok şükür azaldı ve kendiisi gaz çıkarmayı öğrendi. Hafifletmek için biogaia ve mommy bliss kullanıyorum. Kendimde hergün sabah akşam rezene çayı içiyorum. Gaz giderici kemer var çok sancısı olduğunda onu takıp sallıyorum iyi geliyor. Belki yardımcı olur sizede. Tabi ilaçları doktorunuza danışmadan kullanmayın derim