İkizlerimi defalarca buca kadın doğum hastanesine götürdüm en son akciğer enfeksiyonu var dediler sadece antibiyotik tedavisi yaptılar tabi bu arada kızımi delik deşik ettiler durmadan damar yolu bulmaya çalıştılar ama defalarca denemeye rağmen bulamadılar taburcu ettiler taburcu ederken verdikleri ilaç ve verilen kullanım şekli yanlışmış yne kızımız da ateş artmaya devam edince dokuz eylüle götürdük ve yapılan araştırmadan sonra yanlış İLAÇ YANLIŞ DOZ dendi ve yeniden tedavi başlandı cimere şikayet ettik kızlar dikkat edin lütfen çocuğum şu iki haftadır mazoldu psikolojolik olarak çöktük maddiyat hiç söylemiyorum bile