merhaba güzel anneler bu postu açıp acmamakta cok kararsız kaldım cunku buradaki bırcok annemiz lohusa veya annelik psikolojisını derin yasanlardanız. Asıl konuya gelecek olursak sma hastası metin bebek Van lı bir ailenin ikiz cocuklarından dunyalar tatlısı bir bebek, fakat metin ın az bi zamanı kaldı ve 3 kılo daha alırsa tedavi goremıcek 🥺 biz anneler bebegınız kılo alsın diye can atarken metıtonun guzeller guzelı annesi kılo almaması ıcın dualar ediyor.. Kimseyi zorlamak haddime değil ama bir SMS ile metınn yuzunu güldürebilirız. Hadı guzel annelrrım yavrumuz sahip cıkalım