Teemo07 Yamanikomm bende öğrenme kulesi mi yoksa basamaklı olandan mı alsam bilemedim. 17 aylık olacak sıpam. Fiyatları da gittikçe artıyor. Ben bakarken 300 Dü, 500 falan olmuş herhalde öyle diyorlardı bugun.