Kesinlikle boyun simidi.7 aylık kızım boynuna bir geçiriyoruz Ohh bırakıyoruz kendi kendine çırpınıyor.kim sorsa öneriyorum ben çok memnun kaldım.hepsi burada da var.fiyati da Uygun. Bende bu sene idare etsin diye aldım valla seneye de patlamazsa kullanacağım.bebek boyun simidi diye ararsanız çıkıyor.