Yusufunannesi97 Memnun kaldiniz mi kullananlar kilo aldirmak acisindan ve kabiz yada gaz yapmama acisindan? Baya pahali da bosuna almak istemiyorum kullananlar deneyimlerini yazabilir mi😊
Ayazinannesiseyda Ben kullandım güzel mamaydi memnun kaldık pahalı olduğu için degistirdim ama içime sinmedi başka mama da