İyi akşamlar arkadaşlar 6 ay 13 günlük tadimlari geçtik artık yiyoruz biseyler internetten alışveriş yapcam ama tam neler almalıyım bilemedim öneri de bulunur musunuz? Peynir vs ne kullanıyorsunuz? Bebek salçası,peyniri, şekersiz bebek bisküvisi, irmik, tarhana vs almak var aklımda. Aslında tarhana var ama bebeklere özel olandan mi vermeliym?