Elifblr Askpare dolaşım sistemleri daha tam olarak gelişmediği için eller ayaklar genelde soğuk olurmuş canım
Narin Benimkininde çok soğuk buz gibi doğduğundan beri şuan 2 aylık.Bebeklerin el ve ayaklarında kan dolaşımı yavaş olduğu için soğuk olurmuş ama benim bebeğimin kanı düşükmüş ondan da soğuk😔
Askpare Kalın giydirmiyorum zaten ev sıcacık oldugu için birde emerken terliyo baya sizdede öyle mi su oluyo resmen