Merhaba hanimlar kizim 8 yasinda esimin israriyla tek isim koyduk ama senelerdir lina ismi kafamda seslenirkende söylüyorum adinin yanina ekletebilirmiyim acaba varmi bunun bi yolu uzun islemler olursa esim hic orali olmaz dogdu dogali iki isimli aslinda ama kimlikte tek yaziyor kizimda lina ismini istiyor