Oğlum diş çıkartıyor sanırım memeyi ve biberonu bile alamıyor ağzına oyuncaklarını sokunca acıdan ağlıyor ve çok huysuz sürekli ağzını gösterip ağlıyor o kadar çok ağlıyor ki susturamıyoruz tetagil verdim 1 saat önce birazdan uyumadan önce bir daha vericem bir de ağrı kesici vermeyi düşünüyorum aşırı ağlıyor çünkü o da dayanamıyor calpol mu dolven mi vermeliyim sizce ?