Elifkrl ay valla canları sağolsunda çok zormuş 4.ay. ağlama krizlerine girıyor doymuyomu diye mama verdim boşu boşuna şiödi iyice red eder oldu memeyi. Mama verdim hâlâ aynj huysuzluğu çok sakin bi bebeğim vardı ağlayınca çok üzülüyorum. Uykusu gelince hep mız mızdı şuan herşeye mız mız. Gezerken mutlu sadece
Acemi_anne bnmkide sol kulağını tutuyo
Acemi_anne emzik bizimkide tutmuyor ama ağzında bişey olsun istiyr elimizi yakalayıp ısırmak istiyo çok hırslı keşke emzik alsaydı.
asbek ben 3 buçuk ayından beri oturtuyırum çnkü kendi kalkmak istiyordu ozamn çok az tutuyordum tabi 4 aydan sonra baya oturttuk şuan 5 ayına 5 gun var destekli kucağımzda oturtuyoruz yani çok tutmuyoruz ama oturuyo yinede tek seferde 3 5 dk anca uzun sürdürmüyoruz yinede