Kızıma 2 gün önce canbebe bebek bezi aldım resmen pamuk yok içinde ve popo kısmı pişik oldu cok fena başına gelen varmı böyle bez sorunu normalde molfix kullanıyorduk dedim bi deneyim ama hiç kbul etmedi pişman oldum ve tekrar molfix bebek bezi aldım canbebe öylece kaldı boşuna almış oldum.