Arenbebekk 26 günlüğüz beyaz akıntım geldi dün ilk defa 3 gündür de kanamam gelmiyor. Lohusalığım bitmiş olabilir mi acaba. Kanama bitmeden takılması lazım galiba spiral benim bitti ne yapıcam acaba
Eses26- Arenbebekk Benim de tam bugün 1 ay oldu sarıya dönük akıntı gibi geliyo 40. Günde takılıyo diye biliyorum spiralin
Arenbebekk Eses26- bsratetik bende öyle yapayım en iyisi. Bana da doktorum 15 gün sonra gel dedi o zamanda tam 1 aylık oluyoruz şimdi bilemedim yani bende memlekete döndüm doktorum izmirde ben doğumu izmirde yaptım yani inşallah geçirmem şu şeyi yani kanama bitsede 40 ı doldurunca taktırsam olur herhalde dimi