2 buçuk aylıktı valla aldığım en doğru kararlardan biriydi iyi ki yaptırmışım doktorumuz yabancı kişi bilmeden yaptırmayı öneriyoruz demişti pişik kremini sargı bezine sıkıp pipiyi biraz yukarıda olacak şekilde altını bağlayın yapışma vs olmasın diye demişti 3 gün onu yaptık ne yapışma oldu ne başka bişey. Başta insan korkuyor kıyamıyosun ama iyi ki diyorum şimdi